Härligt att kunna få med både transformatortorn, rundloge och slaggstensladugård i samma bild…i solnedgång. Byggt 1920…gården ligger öde och övergiven idag.
Härligt att kunna få med både transformatortorn, rundloge och slaggstensladugård i samma bild…i solnedgång. Byggt 1920…gården ligger öde och övergiven idag.