Byggt 1918 och en lite annorlunda arkitektur för dessa breddgrader, mer likt några i Skåne, tex det i Maglarp. Egentligen synd med förfallet, men om det ändå ska förfalla, så är det ju bra att det förfaller så här snyggt.
Byggt 1918 och en lite annorlunda arkitektur för dessa breddgrader, mer likt några i Skåne, tex det i Maglarp. Egentligen synd med förfallet, men om det ändå ska förfalla, så är det ju bra att det förfaller så här snyggt.